Στις 22 Νοεμβρίου 2017 στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά, η Google Grow Greek Tourism Online σε συνεργασία με το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας πραγματοποίησε το σεμινάριο με τίτλο «Digital Marketing Fundamentals». Το σεμινάριο διήρκησε τρεις ώρες και στέφθηκε με επιτυχία, καθώς το παρακολούθησαν πάνω από τετρακόσια άτομα.

Με κεντρικό θέμα τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ, το σεμινάριο προσέγγισε τις ακόλουθες πέντε ενότητες: α) την αξιοποίηση του διαδικτύου στο μάρκετινγκ, β) συμβουλές για το σχεδιασμό μιας καλύτερης ιστοσελίδας, γ) τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι μηχανές αναζήτησης, δ) τους τρόπους διαφήμισης σε άλλες ιστοσελίδες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ε) Web Analytics και σκιαγράφηση του προφίλ των επισκεπτών. Απώτερος στόχος, η επιτυχημένη παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, υπήρξαν διαδραστικές ασκήσεις, όπως υποθετικά προβλήματα που αντιμετώπιζε μια επιχείρηση και έπρεπε να λυθούν από τους φοιτητές, ενώ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Kahoot.it έγιναν δύο διαγωνισμοί τύπου Quiz και δόθηκαν έπαθλα στους νικητές.

Στο τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ζητήσουν ηλεκτρονικά πιστοποίηση παρακολούθησης. Στην επιτυχημένη έκβαση του σεμιναρίου συνέβαλαν σημαντικά εθελοντές φοιτητές του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, οι οποίοι μεταξύ άλλων ήταν και αρμόδιοι για την online εγγραφή των συμμετεχόντων.  Το event πλαισίωσαν οι φοιτητές της νεοσύστατης Ομάδας Επικοινωνίας με προώθηση του σεμιναρίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της σχολής πριν και κατά την διάρκεια.

Κατηγορίες: Events

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Language